Cute Purple Rain drop BULAN TERANG: who is my best friend??

Monday 19 December 2011

who is my best friend??

Kali ini saya nak ceritakn tentang kawan saya...yer saya ramai kawan..tak kira lelaki atau perempuan...kawan2x saya ade yg sgt memahami saya...dan ade juga yg tak...tapi yg pasti mereka kawan saya jika mereka ikhlas kawan ngan saya...

Bagi saya kwan amat penting dlm hidup nih...sebb dengan kawan we can share a lot...having a fun time and even sad toime together...tapi it is not easy to find the TRUE FRIEND right?? ya, saya dulu pun sgt sukar nak carik kawan yg betul2x kawan nih...for me the truth friend WHO IS ALWAYS BE THERE FOR YOU IN WHAT EVER SITUATION YOU ARE...

Kawan sejati jugak TAKKAN NGUMPAT BELAKANG...tak puas hati ckp jerk depn2...kalo kawan ckp belkg nih maksudnya dia hipokrit kawan ngan kita...so I DONT LIKE IT...NO NO AND NO....hehehe..saya rasa saya dah ade bnyak kawan yg ade time saya susah senang...yg pernah menages same2x...

ni lah suraya...kawan saya...dah lame dah...dari sekolah menengah rendah lagi
satu lagi kawan saya...hehehe...name die mune...
Saya...munirah dan suraya,,,macm2x ade kenangan kami...sampai sekrg kami berkawan...dari sekolah menengah rendah...bile salah seorg nages...we will sit together and tell the story...never hide anything...i love both of them so much...really...tooo much
ini adik angkat saya...rahimah..she also very understanding person...and she love me so much...thanks adik
ini plak IYA...kawan baik masa diploma dulu...she so lovely...
Nak cite sket pasal ieya nih..die sanggup dari perlis ke melaka semata mata nak jumpa saya...thanks iya..and nak tau tak...kami nages mase nak berpisah...hehehe...cengeng...but its a lovly memory...lepas nih tak tau lagi dah bile nak jumpa kan ieya...

ok...nanti ade part 2...sebb nk carik gambar lama...hehehe....

No comments:

Post a Comment